بیمه مستمری ، راست یا دروغ ؟!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 7 آذر 1395
بازدید : 850
نویسنده : محسن قاسمی

بیمه مستمری ، راست یا دروغ ؟!

یکی از بیشترین و مهمترین پرسشهای افرادی که به دنبال بیمه نامه عمر هستند و یا آنکه بیمه عمر به آنها پیشنهاد شده،  این است که آیا بیمه عمر پیشنهادی به آنها سرمایه حیات بیمه نامه را به صورت مستمری را پرداخت خواهد نمود یا خیر.

صد البته که داشتن یک مستمری خوب در آینده یک ایده آل محسوب می شود و به همین جهت هم ما مشاوران بیمه به شما توصیه میکنیم که در کنار تمامی رخداد های سرمایه گذاری خود حتما جایی برای بیمه عمر نیز پیش بینی کنید. با داشتن بیمه نامه ریسک درآمد های کاهش یافته خود در آینده را کاهش خواهید داد و می توانید رفاه متناسب خود را حفظ کنید. اما گاهی وقتی سخن از مستمری در بیمه نامه های عمر پیش می آید روشن گری بیشتر در این زمینه بسیار ضروری می نماید.

 

جهت روشن تر شدن فضای این موضوع توجه شما بیمه گذاران عزیز را به موارد زیر جلب می نمایم که :

1-    تمامی بیمه نامه های عمر که توسط شرکت های بیمه ارائه می شوند دارای پرداخت به صورت مستمری نیستند ؛ که البته این موضوع ریشه در بلند مدت بودن قرار داد بیمه و ابهام های اقتصادی فراوانی است که ریشه در جامعه ما دارد . پس شرکت های بیمه پرداخت سرمایه حیات را به صورت یکجا حتما انجام خواهند داد اما پرداخت آن به صورت مستمری نیازمند محاسباتی است که یا امکان انجام آن یا وجود ندارد یا اگر هم وجود دارد بسیار دشوار است و هر شرکتی این توانایی را نخواهد داشت.

2-   اگر شرکتی مدعی است که طرح بیمه ای دارای مستمری ارائه می دهد باید بتواند آنرا به روشنی نشان دهد . معنی این حرف آن است که علاوه بر آنکه مشاور بیمه شما مدعی است که طرح مستمری را دریافت می کنید این تضمین را به عنوان جزئی از بیمه نامه مطالبه نمایید. دقت نمایید که کارشناسان و مشاوران شما حرفه ای باشند و از آخرین تغییرات مربوط به آیین نامه های بیمه مرکزی نیز مطلع باشند.

3-   توجه داشته باشید که تنها برخی  طرح های بیمه ای مستمری دارای مجوز از بیمه مرکزی هستند و در این خصوص می توانید استعلام لازم را از بیمه مرکزی اخذ نمایید.

4-   بر روی داشتن مستمری در آینده اصرار نداشته باشید. چرا که با دریافت سرمایه بیمه به صورت یکجا می توانید و با توجه به تغییرات اقتصادی، آنرا به هر طریقی که مایل باشید سرمایه گذاری نمایید و از مزایای آن استفاده نمایید چرا که در این شرایط ممکن است سرمایه گذاری شخصی شما سود بالاتری را عاید شما سازد.

 

 

www.gopasargad.ir

 

 





:: برچسب‌ها: بیمه عمر , بیمه پاسارگاد , بیمه عمر پاسارگاد , بیمه عمر مکمل بازنشستگی , بیمه مستمری ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیمه عمر پاسارگاد و آدرس golifeinsurance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 549
بازدید ماه : 786
بازدید کل : 43649
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com